diumenge, 20 de maig del 2012

Niruness passat per aigua!

Hola a tothom!

Sembla ser que els astres no s'acaben d'aliniar perquè pugui fer una Fira completa. Però be, per tossuda jo! Dissabte que ve ho tornaré a provar a Vilanova de la Muga a la I Fira de Clown. Allò de portar ous a les Clarisses perquè no plogui...només serveix pels casaments? ;-) 

Mentrestant us ensenyo algunes cosetes noves que he anat preparant per les Fires. Espero que us agradin! 





Hi ha mil possibles combinacions, demaneu la que més us agradi! 




A la part "animal" de Niruness ampliem terreny: Un porta-xumet d'allò més divertit i un mobil de tortugues simpàtiques! Gràcies Sònia!!!






Tinc "in  mente" fer una barqueta amb capsules Nespresso, per homenatjar els meus inicis, ejjejejejeje. Quan la tingui feta us l'ensenyo! ;-)

4 comentaris:

  1. Niru tu cap a la Fira que ruixats ja marxaran aviat! Quin mussolet i quines tortugues més cucos! Els conjunts de bijuteria molt macos! Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això que marxaran no ho sé...tinc comprovat que em fan marxar a mi primer! Gràcies guapa!!!

      Elimina
  2. Unes coses precioses que de ben segur tindran molt éxit!
    Ptns

    ResponElimina
  3. Molt bonic tot plegat, i la barqueta? jajaja segur que resà genial ,-)

    ResponElimina