dimarts, 15 de maig del 2012

Primera parada de Niruness a la I Fira de la Flor a Vilanant

Bonesssss!!!! Doncs si, ja he posat la primera parada de Niruness...qui m'ho havia de dir!! Si el primer dia que vaig fer unes arracades amb càpsules Nespresso m’arriben a dir que algun dia posaria una parada en una Fira d’Artesania...m’hagués posat a riure. Suposo que igual que el dia que la Montse em va dir: “t’hauries de fer un Blog, així la gent veuria el que fas”, oi? Jeejjejeejejeje. Però bé, aquí estem i que sigui per molt de temps!
 
Va ser tota una experiència, tot i que el temps no va ajudar gaire. Jo no sé si vaig vendre molt o poc, però vaig vendre!! (cosa que no acabava de tenir clar que passés...) O sigui que jo ja estava i estic contenta com un pèsol!!! Cap a les 16h de la tarda vam haver de recollir perque va començar a ploure. 







I aquí tenim la part més "animal" de la parada, gràcies Sònia per la teva ajuda!!





L'experiència em va agradar molt, no ho puc negar...per això he pensat amb repetir!! Aquest diumenge dia 20 de Maig em trobareu a la XVII Fira del Vidre de Cistella. I per si no fos poc, el dia dissabte 26 de Maig estare a la I Fira del Clown de Vilanova de la Muga, a la que us animo a venir sobretot als que teniu mainada. Hi haura pallassos tot el dia pel poble, i diverses actuacions als carrers del poble (totes gratuites).

En fins...nomes em queda donar-vos les gràcies a tots els que vau venir a veure'm, als que volieu venir a la tarda i no va poder ser per la pluja i com no als que em vau comprar alguna coseta!

GRACIES!!!



9 comentaris:

  1. ARA SI QUE VEIG BÉ LES FOTOS!!!! MOLT XULES

    MOLTA SORT EMPRESÀRIA, AIXÍ VA COMENÇAR L'IMPERI INDITEX JEJEJEJEEJEJ

    MUAKS
    MONTSE

    ResponElimina
    Respostes
    1. jaajajjjajajajaa tu estas fatal!! Gràcies per tot!! ;-)

      Elimina
  2. Una parada feta amb molt estil i des del cor, i això atrau compradors. Unes propostes de bisuteria interessants... doncs no pot fallar! L'èxit assegurat! Un petó ben fort guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Des del cor, segur! Lo altre...vaig fer el que vaig poder! un petonas!!!

      Elimina
  3. Quina parada més maca i tot es veia super bé. M'alegra molt saber que vas vendre peró jo no en tenia cap dubte
    Ptns artista!

    ResponElimina
  4. Nuri!
    Soc la Paloma!
    No sabia que et dedicaves també a les joies!
    m'agrada molt el que fas!!!!
    Enhorabona, ja parlarem de negocis!!!

    ResponElimina
  5. Guappaaaaaa!!! Que n'hauràs de fer més, que no puc anar-hi a cap!! La parada es veia xulíssima! Segur que tens molta sort amb les fires, fas coses molt boniques!!

    ResponElimina